Odpowiedzi

2009-11-30T16:21:18+01:00
Ciała stałe:
kamień piasek kreda
ciecze:
mleko paliwo wda
gazy :
tlen azot hel
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:38:43+01:00
Ciała stałe:
- węgiel
- drewno
- kreda

ciecz:
- woda
- soki
- perfumy

gaz:
- hel
- neon
- azot
2009-11-30T18:55:38+01:00
Ciała znajdujące się w stanie stałym:
- węgiel
- srebro
- cyna

Ciała znajdujące się w stanie ciekłym:
- rtęć
- woda
- brom

Ciała znajdujące się w stanie gazowym:
- azot
- tlen
- chlor