Odpowiedzi

2009-11-30T16:18:39+01:00
50m² jeśli malują też podłogę i sufit..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:35:49+01:00
:
∌ - znak mnożenia

6m ∌ 4m ∌ 2,5m=60m² -wymiar całego pokoju z oknami i drzwiami.
60m² - 10m²=50m² -cały pokój bez okien


50 : 8 = 6.25 ≈ 7
muszą kupić 7 litrów farby.

7∌19zł=133zł
Muszą zapłacić 133zł.
2009-11-30T16:38:32+01:00
6*4*2,5=60m2
60m2-10m2=50
50:8=6,25 ale muszą kupić 7 litrów
7*19=133zł