Potrzebuję tłumaczenia na język polski.
1. What is the name of your club and where is it?
2. Why is it the best? Who goes there?
3. What has the club got?
4. How can people spend their time at the club?
5. What specialists are there?
6. How do people feel when they leave?

3

Odpowiedzi

2009-11-30T16:20:28+01:00
1. What is the name of your club and where is it?
2. Why is it the best? Who goes there?
3. What has the club got?
4. How can people spend their time at the club?
5. What specialists are there?
6. How do people feel when they leave?

1. Jaka jest nazwa twojego klubu i gdzie on jest?
2. Dlaczego on jest najlepszy? Kto tam chodzi?
3. Co ten klub posiada?
4. Jak ludzie spedzaja swoj czas w klubie?
5. Jacy specjalisci tam sa?
6. Jak ludzie się czują kiedy wyjdą?
2009-11-30T16:22:47+01:00
1 jak nazywa się twój klub i gdzie się znajduje?
2dlaczego jest najlepszy?dlaczego tam chodzisz?
3co ma takiego ten klub?
4 ilu ludzi spędza czas w tym klubie?
5 jacy specjaliści są tam?
6jak ludzie czują się kiedy opuszczają go?
proszę uprzejmie:)pozdrawiam:*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:34:20+01:00
1. Jak nazywa się twój klub i gdzie jest?
2. Dlaczego jest najlepszy? Kto tam chodzi?
3. Co ten klub ma?
4. Jak ludzie mogą spędzac czas w tym klubie?
5. Jakie specjalności(lub eksperci) są tam?
6. Jak ludzie się czują, gdy wychodzą?