Odpowiedzi

2009-11-30T16:22:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:22:16+01:00

Higrometry służą do pomiaru wilgotności względnej powietrza. Mają zastosowanie do wykonywania pomiarów w magazynach, muzeach i stacjach meteorologicznych. Coraz częściej wilgotność sprawdza się także w laboratoriach i pomieszczeniach gdzie umieszczona jest specjalistyczna aparatura lub w celu zapewnienia komfortu dla pracującego personelu.

2 5 2