Odpowiedzi

2009-11-30T16:26:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:26:33+01:00
1900 m n.p.m - 800 m n.p.m = 1100 m n.p.m - róznica między giewontem a zakopanem

11 m n.p.m * 0,6 = 6,6 stopni
10 stopni - 6,6 stopni = 3,4 stopni

Na Giewoncie jest temeratura 3,4 stopni C

Takie zadania pisz do mnie na priv to ci za darmo rozwiąże bez żadnych punktów ;)
  • TrSK
  • Rozwiązujący
2009-11-30T16:26:43+01:00
Zakopane - 10 stopni.
Co 100 m. 1900- 800= 1100
900m- 9,4
1000m- 8,8
1100- 8,2
1200- 7,6
1300- 7
1400- 6,4
1500- 5,8
1600- 5,2
1700- 4,6
1800- 4 stpnie.