KUbuś Puchatek chciał przelać 6kg miodu do słoików.W każdym słoiku mieści się ¾kg miodu.Prosiaczek i Krzyś pomagali Puchatkowi policzyć, ile słoików trzeba przygotować, Obliczenia przerwało nawoływani Kłapouchego, który wpadł do dołu.Uzupełnij niedokończone rachunki przyjaciół KUbusia.

rachunki Prosiaczka rachunki Krzysia
6kg=600dag 6:¾=
¾kg=75dag
600:75=

3

Odpowiedzi

2009-11-30T16:30:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:31:21+01:00
600:75= 8
potrzeba 8 słoików (8*75dag=600dag)

rachunki Krzysia
6:3/4=6* 4/3= 24/3=8
17 4 17
  • Juba
  • Początkujący
2009-11-30T22:31:25+01:00
600:75 = 8
Odp. Potrzeba 8 słoików.
7 4 7