1. w czym mierzymy natężenie (jednostki)?
2. wzór na prawo ohma.
3.w czym mierzymy sprawnośc maszyn?
4. żeby obwód działał sprawnie potrzeba ( musi być zamkinięty, musi mieć odbiornik itp)co jeszcze?
5.wzór na opór całkowity połączenia połaczenie Szeregowego.

2

Odpowiedzi

2009-11-30T16:31:13+01:00
1. w czym mierzymy natężenie (jednostki)?
w amperach [A]

2. wzór na prawo ohma.
R = U/I

3.w czym mierzymy sprawnośc maszyn?
w procentach

4. żeby obwód działał sprawnie potrzeba ( musi być zamkinięty, musi mieć odbiornik itp)co jeszcze?
musi istnieć napięcie między biegunami źródła prądu energii elektrycznej

5.wzór na opór całkowity połączenia połaczenie Szeregowego.
Rc = R1 + R2 +...
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T17:27:39+01:00
1. Amper
2.I = U/R
3. w %
4.napięcie między biegunami źródła prądu energii elektrycznej
5. Rc = R1 + R2 + R3 itd.. (w zależności ile masz R)
Proszę o naj xd
5 4 5