Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:27:43+01:00
Nie wiem, o co dokładnie chodzi, ale chyba o to, że Kreon ogłosił, że ten kto rozwiąże zagadkę Sfinksa otrzyma trólestwo tebiański.
2009-11-30T16:30:30+01:00
Sfinks pożera wszystkich, którzy nie potrafią rozwiązać jego zagadki. Kreon ogłasza, że ten kto rozwiąże zagadkę Sfinksa, otrzyma królestwo tebiańskie i za żonę Jokastę, wdowę po Lajosi