Odpowiedzi

2009-11-30T16:30:57+01:00
Ponieważ d=m/v

Za pomocą wagi wazymy te ciecz
Za pomocą menzurki odczytujemy objetość

Podstawiamy do wzoru

gęstość = masa:objetość
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:34:11+01:00
Zważ tą ciecz w menzurce. Od tej wagi odejmij masę menzurki i otrzymasz masę tej cieczy. Z menzurki odczytaj objętość cieczy. Wykonaj obliczenia na podstawie wzoru: d=m/V, gdzie d- gęstość, m-masa cieczy, V- objętość
1 3 1