Zapisz odpowiedni ułamek a nastepnie skroc go jesli to mozliwe;
5minut -jaka to czesc godziny
15minut jaka to czesc godziny
8cm jaka to czesc metra
15dag jaka to czesc kilograma
100kg jaka to czesc tony
6mm jaka to czesc centymetra

Prosze o pomoc na dzisiaj:)Zgory dziekuje:)

3

Odpowiedzi

2009-11-30T16:32:53+01:00
5/60 = 1/12
15/60 = 1/4
8/100 = 2/25
15/100 = 3/20
100/1000 = 1/10
6/10 = 3/5
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:34:16+01:00
5/60=1/12
15/60=3/12=1/4
8/100=4/50=2/25
15/100=3/20
100/1000=1/10
6/10=3/5
;D
9 3 9
2009-11-30T16:36:03+01:00
5 minut - 5/60 = 1/12
15 minut - 15/60= ¼
8 cm - 8/100 = 2/25
15 dag - 15/100 = 3/20
100 kg - 100/1000 = 1/10
6mm - 6/10 = 3/5

7 4 7