Odpowiedzi

  • TrSK
  • Rozwiązujący
2009-11-30T16:33:16+01:00
Budżet- ilośc pienieży przeznaczony na dany cel. Np na remont dróg itp. Są w nim uwzględniane wydatki i przychody.
2009-11-30T16:35:09+01:00
Budżet to zestawienie dochodów i wydatków gospodarstwa domowego,przedsiębiorstwa ,państwa itd.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:35:46+01:00
Budżet - roczny plan dochodów i wydatków państwa. Budżet w Polsce przyjmuje postać ustawy. Budżet powinien być opracowany na 3 miesiące przed końcem roku budżetowego

Budżet opracowuje rząd czyli rada ministrów a uchwalany jest przez parlament czyli sejm i senat.

Zasady budżetu:
-zasada rocznego okresu budżetowego
-zasada jedności i zupełności budżetu
-zasada jawności budżetu
-zasada szczegółowości budżetu
-zasada zrównoważenia budżetu


To z mojego zeszytu :)