Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:42:56+01:00
Benzyna M. liczba pojedyncza,rodzaj żeński
karnister M.l.pojedyncza rodz.męski
szkole Celownik (C.) l.pokjed. rodzaj żeński
misjonarzy D. l.mn rodzaj męskoosobowy
wojna M.l.poj rodzaj zenski
kije M. l.mn rodzaj męskoos.
wojsko M.rodzaj nijaki l.poj
twarzy C. l.poj rodz.zenski
2009-11-30T16:44:30+01:00
Określ przypadek ,liczbę i rodzaj



benzyna - Mianownik,1.os.l.poj.,r.-żenski
karnister- Mianownik 1.os. l.poj r.-męski
szkole - Miejscownik 3.os l.poj r. zenski
misjonarzy-Dopełniacz 3.os l.mn. r.męskoosobowy
wojna- Mianownik, 1.os l.poj r. zenski
kije- Biernik, 3os. l. mn. r. niemęskoosobowy
wojsko- Mianownik 3.os l.poj, r nijaki
twarzy - Biernik 3.os l.mn. r męskoosobowy