Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:48:12+01:00
wynaleziono szczepionki na ospę, termometr lekarski, rozwój szpitali,balon na powietrze,płodozmian, nawozy sztuczne, nowe rasy chodowlane, pierwsza encyklopedia,nowe mapy
20 3 20
2009-11-30T16:56:07+01:00
Wynalazki:
-maszyna parowa
-piorunochron
-szczepionka przeciwko ospie
-termometry lekarskie
-ułamki dziesiętne
-encyklopedia
-wieksza waga do higieny


Jak trzeba opisac to napisz.
19 3 19