Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:52:38+01:00
Saragossa 41°39′ N
0°53′ W

Madras 13° 9' N
80° 27' E


Nairobi 1° 16' S
36° 48' E

Trypolis 32° 54' 08 '' N
13° 11' 09'' E

Salt lake city 40°45' N
111°53' W

Memphis 35°N
81°37'W

Cordoba 31° 24' 30 '' S
64° 11' 2'' W

ADELAODE 34° 55' S
138° 36' E
2009-11-30T17:10:40+01:00
Saragossa :
41°39′ N
0°53′ W
Madras:
13° 9' N
80° 27' E
Jokohama:

Noirobi:
1° 16' S
36° 48' E
Trypolis:
32° 54' N
13° 11' E
Salt Iake City:
40°45' N
111°53' W
Memphis:

Cordonba:
88°N
77° W
Adelaode:
32° 42' S
26° 18' E
2009-11-30T21:18:39+01:00
1. Saragossa 41°39′ N
0°53′ W

2. Madras 13° 9' N
80° 27' E

3. Nairobi 1° 16' S
36° 48' E

4. Trypolis 32° 54' 08 '' N
13° 11' 09'' E

5. Salt lake city 40°45' N
111°53' W

6. Memphis 35°N
81°37'W

7. Cordoba 31° 24' 30 '' S
64° 11' 2'' W

8. Adelaode 34° 55' S
138° 36' E