Odpowiedzi

2009-11-30T16:47:45+01:00
Królestwo Boże podobne jest do romantycznego miejsca lub do sklepu handlowego.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:50:17+01:00
Królestwo Boże podobne jest do ziarnka gorczycy, oceanu (albo się tonie, albo unosi na), kwiatów polnych, róz, miłych wspomnień.
2 3 2
2009-11-30T18:26:49+01:00
Królestwo Boże kojarzy mi się ze wszelkim dobrem światłościom,ciepłem i szczęściem .Porównać można Królestwo Boże do pięknych kwiatów śpiewu ptaków ,wszystkiego co miłe dla oka i ucha.