Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:10:44+01:00
Jest to człowiek, który często korzysta z sakramentu pokuty i ma się z czego spowiadać. Jego sumienie nie jest ani nadwrażliwe ani "dziurawe" (takie które wyrzuca tylko grzechy ciężkie na spowiedzi). Wie co jest grzechem ciężkim a co lekkim. (a przynajmniej stara się to dobrze rozpoznawać) Nie rozdrabnia się w tym.

1 5 1
2009-11-30T18:39:36+01:00
Człowiek o prawidłowo ukształtowanym sumieniu przede wszystkim żyje według przykazań Bożych
2009-11-30T19:06:30+01:00
Wypisze w punktach jeśli może być :)
-Musi wypełniać sumiennie swoje obowiązki
-Musi pomagać osobom , które na prawde potrzebują pomocy
-Musi chodzić do Kościoła (lub modlić się wieczorem)
-Przede wszystim , nie może kłamać
1 4 1