Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:51:03+01:00
Stałe
czynsz
gaz
światło
telefon
internet

zmienne
środki czystości
żywność
ubrania
obuwie
przybory szkolne
jedzenie dla zwierząt
książki
1 5 1
2009-11-30T16:53:29+01:00
Stałe wydatki to opłaty za;
prąd
wode
gaz
abonament
a zmienne to
kupywanie ubrań
jedzenie
środki czystości
2 3 2
2009-11-30T16:54:00+01:00
Stałe
telefon stacjonarny
komórka
prąd
gaz
czynsz
zmienne
wydatki np na okulary
na wakacje
na jedzenie
na ciuchy
na kino teatr itp..
pozdro
2 1 2