Proszę pomóżcie
oto polecenie:
"Zredaguj przepis na potrawę chronioną przed " ludożercem " (czyli skąpy samolubny chciwy itp.) prosze pomóżcie ( podpowiedź składnik może być taki garść miłych słów)
proszę pomóżcie plis plis plis

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:51:38+01:00
Potrawa chroniona przed ludożercem.

-garśĆ miłych słów
-szczypta dobrych uczynków
-łyżka rozmowy z Bogiem
-karton koleżeństwa
-pudełko przyjaźni
-łyżeczka miłości

Wszytsko razem wymiksowaĆ ;)
Smacznego . !
2009-11-30T16:56:46+01:00
- dostrzegac potrzeb innych,najchetniej otwierac sie na ich problemy.
-byc bezinteresownym
-byc otwartym na ból i potrzeby innych.
-nie dbac jedynie o siebie
-byc uczynnym,a spotkacie sie z wdzięcznością innych
-nie lekcewazyc innych ludzi,bo oni tez maja uczucia ,kochają i cierpią.


nie wiem czy to o to chodzi...jednak napisałam co bylam w stanie ;D Mam nadzieje,ze sie odrobine przyda;)