Odpowiedzi

  • qqq
  • Początkujący
2009-11-30T17:02:50+01:00
Z Mojżeszem ponieważ doprowadził lud wybrany do ziemi obiecanej
1 4 1
2009-11-30T17:15:49+01:00
Z Jezusem Chrystusem
ponieważ jest syenem Bożym i żywym przykładem do naśladowania
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:43:16+01:00
Chciałbym zaprzyjaźnić się z Jezusem ,ponieważ przy Jezusie czeka mnie samo dobro.Jezus nigdy mnie nie skrzywdzi i nie zawiedzie , nic złego mnie przy Nim nie spotka. Jeśli będę mu wierny osiągnę życie wieczne.
1 5 1