Chodzi o zmianę JEDNEGO, KRÓTKIEGO zdania ze strony CZYNNEJ na BIERNĄ. Umiem to robić, lecz nigdy nie wiem, jak zmienić zdanie w takim stylu:

Who discovered America?
Czyli zamiast "Kto odkrył Amerykę?" powinno być "Przez kogo Ameryka została odkryta?".
Nie wiem czy jest do poprawnie, ale napisałbym to tak:
By who was America discovered?

2

Odpowiedzi

2009-05-28T16:55:14+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-28T17:43:47+02:00

Bardzo dobrze- na angielskim się znam to wiem.