Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:52:44+01:00
Ponieważ rosliny w nocy bardzo duzo tlenu odbieraja przez co czlowiek mzoe miec dusznosci. W dzien moga byc jak najbardziej poniewaz w tedy produkuja tlen ;)
6 4 6
2009-11-30T16:52:32+01:00
Poniewaz zabieraja duzo tlenu i mozna sie udusic
5 4 5
2009-11-30T16:54:26+01:00
W sypialni nie może być zbyt wiele kwiatów, ponieważ zabierają dużo tlenu w nocy
4 3 4