Odpowiedzi

2009-11-30T16:57:18+01:00
M.(kto? co?) Sześcioro skrzypiec
D. (kogo czego) sześciorga skrzypiec
C.(komu czemu) sześciorgu skrzypcom
B.(kogo co) sześcioro skrzypiec
N.(z kim z czym) sześciorgiem skrzypiec
Msc.(o kim o czym ) sześciorgu skrzypcach
W.( ooo) Sześcioro skrzypiec
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:58:21+01:00
M. sześcioro skrzypiec
D. sześciorga skrzypiec
C. sześciorgu skrzypcom
B. sześcioro skrzypiec
N. sześciorga skrzypiec
Msc. sześciorgu skrzypiec
W. sześcioro skrzypiec

nie bo msc ma być sześciorgu skrzypcach
2009-11-30T17:10:12+01:00
M. sześcioro skrzypiec
D.sześciorga skrzypiec
C.sześciorgu skrzypcom
B.sześcioro skrzypiec
N.z sześciorgiem skrzypiec
Ms.o sześciorgu skrzypcach
W. o szescioro skrzypiec!
3 4 3