Odpowiedzi

2009-11-30T16:55:10+01:00
Ponieważ jest to czas w ,którym musimy przygotować się duchowo do ważnego wydarzenia religijnego jakim jest narodzenie Jezusa Chrystusa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T16:55:56+01:00
Bo Adwent nie znaczy tylko czas oczekiwania na przyjście Jezusa Chrystusa ale także czas poprawy , powinniśmy sie starać być coraz lepsi , poscić , spowiadać się modlić częsciej a także robić dobre uczynki :)
przynajmniej ja tak sądze ;)
2009-11-30T16:56:08+01:00
Ponieważ Adwent to taki czas, kiedy przypominamy sobie głębiej o tajemnicy powtórnego przyjścia Jezusa w chwale. Staramy się więc mocniej spełniać przykazania, które Chrystus zostawił nam na ziemi.