Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-28T17:22:56+02:00
Korzyści:
- zwiedzenie wielu ciekawych miejsc z mapy świata
- zapoznanie się z historią poszczególnych krajów
- poznanie ciekawostek dotyczących zabytków
- udane spędzenie czasu wolnego
- możliwość poznania różnych kultur języków oraz ludzi

Wady:
- mało czasu dla przyjaciół rodziny
- ciągle z dala od domu
- duże koszta związane z podróżami
- potrzebna jest znajomość biegła w wielu jezykach
62 3 62
2009-05-28T17:24:55+02:00
Korzyści:
-możliwość poznania zabytków świata, zapoznania się z kulturą światową;
-poznanie kultur świata;
-nawiązywanie znajomości i przyjaźni;
-uściślanie więzi między osobami podróżującymi wspólnie;
-możliwość poznania nowych smaków i nowych doświadczeń.

niebezpieczeństwa:
-większe prawdopodobieństwo wypadku - nieznane drogi, niesprawdzony samolot;
-obcy ludzie żerujący na naszej łatwowierności;
-ukąszenie przez egzotyczne zwierzę;
-zatrucie się jedzeniem, zmiena klimatu;
-choroba lokomocyjna.
17 2 17