Odpowiedzi

2009-11-30T17:08:33+01:00
Afrodyta-Wenus
Apollo-Apollo
Ares-Mars
Artemida-Diana
Atena-Minerwa
Demeter-Ceres
Hades-Pluton
Dionizos-Bachus
Hefajstos-Wulkan
Hera-Junona
Hermes-Merkury
Zeus-Jowisz
Posejdon-Neptun
Nike-Wiktoria
Herakles-Herkules

2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:09:29+01:00
# Zeus - Jowisz
# Hera - Junona
# Apollo - Apollo
# Artemida - Diana
# Hermes - Merkury
# Hefajstos - Wulkan
# Afrodyta - Wenus
# Hades - Pluton
# Nike - Wiktoria
# Posejdon - Neptun
# Ares - Mars
# Atena - Minerwa
# Hestia - Westa
# Dionizos - Bachus
# Psyche - ?!

sory za braki;/
2 3 2
2009-11-30T17:41:23+01:00
Apollo-Apollo
Ares-Mars
Zeus-Jowisz
Demeter-Ceres
Artemida-Diana
Atena-Minerwa
Posejdon-Neptun
Nike-Wiktoria
Herakles-Herkules
Hades-Pluton
Afrodyta-Wenus
Dionizos-Bachus
Hefajstos-Wulkan
Hera-Junona
Hermes-Merkury
1 5 1