Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:03:12+01:00
1.Uczestnictwo w Mszy Świętej
2.Uczestnictwo w Eucharystii
3.Uczestnictwo w spowiedzi (chociaż 1 w miesiącu)
4.Poszczenie w czasie świąt.
5.Pomagać chorym,biedny,cierpiącym
6.Trwać w modlitwie
2009-11-30T17:18:59+01:00
1. mocna wiara w Chrystusa.
2. chodzenie do kościoła w świeta i w moedzoele
3. być przykładem dla innych
4.przestrzegać przykazań
5. modlić się
6. dawać swiadectwo wiary