Odpowiedzi

2009-11-30T17:07:05+01:00
Boże proszę Cię o szczęście w szkole, o dobre stopnie w nauce i zachowaniu. Abym kierowala się tylko dobrymi rzeczami nie sluchala zlych pokusi byla wobec moich rowieśnikow szczera. Żeby żaden przyjaciel nie odsunął sie ode mnie ze względu na to kim jestemi co mam.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:14:20+01:00
Boże Miłosierny proszę spraw aby rok szkolny był jak najwspanialszy. Proszę o dar wytrwałości dla mnie i dla wszystkich moich przyjacioł. Błagam cię o wspieranie mnie.Naucz mnie rozumieć ludzi i z prostotą postępować z każdym członkiem mojej wspólnoty. Obdarz mnie cierpliwością i spraw, by i mój trud nie był daremny. Niech Duch Święty oświeca mnie,na każdej lekcji abym w życiu wybrał taką drogę, na której będę mógł najlepiej służyć Bogu i ludziom.
2009-11-30T17:14:48+01:00
Własciwe nic mi sie nie udaje.Tak trudno mi wyjsc z tego zniechecenia.Wiem ze powinienem z tym walczyc.Dopomoz mi,potrzeba mi zachety,ciepłego słowa i zrywu.Wlej wiec otuche i siłe w moje serce i umocnij moja wole.
Boże prosze Cie o zdrowie dla moich kolegow i kolezanek ,dla nauzycieli,i pracownikow szkoły,o wyrozumiałość.
Prosze Cie Panie pozostan ze mna,Amen