Odpowiedzi

2009-11-30T17:08:53+01:00
SENS PRZYSIĘGI MAŁŻEŃSKIEJ

Otóż w Nowym Testamencie znajduje się kilka konkretnych aktów przysięgi. Jest to dowód rozstrzygający, że wiara chrześcijańska nie wyklucza przysięgi absolutnie, chce natomiast ograniczyć jej używanie do koniecznego minimum. Co najciekawsze, jedna z tych przysiąg zawiera oczywistą aluzję do słowa Pana Jezusa o przysięgach: "Bóg mi świadkiem -- przysięga św. Paweł -- że w tym, co do was mówię, nie ma równocześnie tak i nie" (2 Kor 1,18).
1 2 1
2009-11-30T17:16:40+01:00
Wiara w Chrystusa.
Prawne życie razem.
Prawne życie chrześcijanńskie razem
Można wychowaywać dzieci\
Jewzus ustanowił ten sakrament
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:12:29+01:00
Moim skromnym zdaniem przysięga małżeńska pełni bardzo ważną role jest ona dla niektórych hierarchia wartości przysięgając ja w kościele udowadniamy że jest ona czymś wyjątkowym i powinniśmy wymawiać ją w naszym życiu tylko raz jest ona jadna w naszym życiu i nie zapomniana.....





p.s przyznasz mi ocenke najlepszą????