Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:35:33+01:00
Te Decyzje Spwodowane są tym iz niektóre gatunki ryb są bardzo żadkie i wymieraja .
W ten sposub prubują przedłuzyc gatunek i chronic ich w kazdy dostepny sposub aby konketne żadkie gatunki nie wymarły!!
1 5 1
2009-11-30T19:21:49+01:00
Spowodowane jest to tym. że każdy gatunek ryby w innym czasie ( że tak powiem rodzi dzieci ;p) . Limity połowów najczęściej są wyznaczane po rozrodzie po to, aby dany gatunek nie wyginął :)