Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:15:35+01:00
Fg=m*g
(gwiazdka jako mnożenie)

Fg-ciężar ciała
m- masa
g-przyspieszenie ziemskie (10N/kg)

1200g=1,2 kg
160kg = 16000dag
35t = 35 000 000 g
560g = 0,56 kg

;))
  • fox1
  • Początkujący
2009-11-30T17:16:24+01:00
P = m · g wzór na ciężar ciała
1200g =1,2kg
160kg=
35t=35000000g
560g=0,56
2009-11-30T17:16:26+01:00
Wszystkie ciała obdarzone masą są na Ziemi przyciągane siłą ciężkości (ciężarem) daną wzorem
P = m · g
1200g=1,2kg , 160 kg=16000dag , 35t=35000000 g ,560g=0,56kg