Odpowiedzi

2009-11-30T17:14:45+01:00
Każde zabójstwo jest złe ponieważ....
-Bóg dał życia, a ty nie możesz je zabierać...
-Jakby ktoś Ciebie zabił Bardzo było twojej rodzinie źle, oni nie myślą o tym...
-Gdyby zniszczył ktoś Twoją pracę byłbyś zły My niszczymy Boga pracę, zabijając
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:25:43+01:00
Każde zabójstwo jest złem , gdyż piąte przykazanie Boże mówi nam /nie zabijaj/. Bez względu na to czy jest to nienarodzone dziecko czy dorosły człowiek ,zabójstwo jest grzechem ciężkim wołającym o pomstę do Nieba,gdyż tylko Bóg dał nam życie i tylko Bóg może nas z tego świata wezwać do siebie.
2 5 2