1. Jaki jest największy zamek w Polsce???

2. Zero metrów nad poziomem morza, ale którego?

3. Wśród podanych poniżej państw Europy wskaż te, które
są krajami skandynawskimi:
Chorwacja, Francja, Szwecja, Ukraina, Holandia, Norwegia, Macedonia, Litwa, Hiszpania, Belgia, Słowenia, Słowacja, Włochy, Grecja, Białoruś, Finlandia, Estonia.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T17:17:41+01:00
1.Zamek w Malborku - największy gotycki zamek w Polsce.
2.nad poziomem morza określa się skrótem n.p.m. lub podaje jako wartość ujemną np. brzeg Morza Martwego: 392 m p.p.m. lub -392 m n.p.m. "poziom morza", wobec którego określa się wysokości pozostałych punktów jest równy [[zero|zeru]]
3. kraje skandynawskie: Szwecja, Norwegia , Finlandia oraz Dania.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:27:01+01:00
1. Chyba zamek w Malborku .

2. Nie określa się tego do konkretnego morza. Określa się powiedzmy 450 m n.p.m bądź 30 m p.p.m - TEGO SIE NIE OKREŚLA DO JAKIEGOŚ MORZA. Poziom morza jest to punkt na wysokości równej zeru, gdzie morze styka się z lądem.


3. Szwecję, Norwegię oraz Danię
1 5 1