Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:15:36+01:00
YZN.KORZYSTAĆ Z CZYIS POMYSŁÓW,ORAZ POTENCJAŁU,KTÓREGO SAMI NIE MAMY
1 5 1
  • TrSK
  • Rozwiązujący
2009-11-30T17:15:00+01:00
Miec wyobraźnię- potrafić wymyśleć jakieś rzeczy, zdarzenia, które mogą nigdy nie mieć miejsca, są fikcyjne, `z innego świata`
Oddziaływać - pomagać komuś naprowadzając go swoim wskazówkami, szczegółami na wymyslenie przez niego danego obrazu.
2 3 2
2009-11-30T17:17:05+01:00
To znaczy działać w taki sposób na kogoś że dostarczasz mu wyobraźni na podstawie swojego zachowania.
2 3 2