1. Duże złoża węgla posiadają: a) Iran b)Wenezuela c) indie d)Sudan

2. Głównym czynnikiem lokalizacji górnictwa jest czynnik: a)Społeczny
b)Ekonomiczny c) Przyrodniczy

3. Kraje najbardziej rozwinięte zuzywaja wiecej enegrii. Prawda?

4. Najwiecej energii elekt. wytwarzaja elektrownie: a)wodne b)cieplne
c)jadrowe d) inne

5. Podst. surowcem energ. jest a) ropa b)gaz ziemny c) wegiel

6. Produkcja energii elektyrycznej zwiazana jest glownie z miejscem wydobywania surowcow: a) prawda b)falsz

7 . Przyporzadkuj kraj do podst. w nim zrodla energii:
a) USA b) Francja c) Norwegia d) Brazylia

A) jadrowa B)wodna C) cieplna

8. Uszereguj wg malejacej prod. energii elekt. na mieszkanca:
a)Chiny b)Somalia c) Norwegia d) Francja

Bardzo proszę o poprawne odpowiedzi do tych pytan. To dla mnie bardzo, bardzo, bardzo wazne.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • TrSK
  • Rozwiązujący
2009-11-30T17:19:08+01:00
1 - a
2 - b
3 - prawda
4 - c
5 a
6 prawda
7 francja jadrowa, norwegia wodna brazylia wodna usa cieplna
8francja, norwegia chiny somalia
1 5 1
2009-11-30T17:23:14+01:00
1c
2c
3tak
4d
5a
6b
7-
A-C
B-A
C-B
D-B
8.
d,c,a,b