Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:19:23+01:00
Ponieważ ciśnienie jakie panuje w wodzie nie pozwala na stosowanie takiego samego powietrza jak ludzie na ziemi. Musi być odpwoiednia ilośc tlenu. W przypadku nurków musi być większa niż nasza.
2009-11-30T17:25:08+01:00
Ponieważ muszą być użyte gazy o mniejszej rozpuszczalności, bo gdyby nurek wynurzył sie zbyt szybko z rozpuszczoną dużą ilością gazów z powietrza we krwi, gazy te zaczęłyby wytrącać się z krwi powodując powstawanie bąbelków, pienienie krwi, zatory i śmierć