Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:18:54+01:00
Fortuna, zamożność, majętność, dostatek, dobrobyt, zasobność (mieć wielkie bogactwa) okazałość, świetność, obfitość, bujność, zbytkowność, reprezentacyjność, przepych, wystawność, nadmiar, zbytek (bogactwo formy) mnogość, duża ilość, duża liczba, ogrom, zalew, natłok, masa, mnóstwo, zatrzęsienie (bogactwo ozdób)
2009-11-30T17:19:52+01:00
Fortuna, zamożność, majętność, dostatek, dobrobyt, zasobność,okazałość, świetność, obfitość, bujność, zbytkowność, reprezentacyjność, przepych, wystawność, nadmiar, zbytek,mnogość, duża ilość, duża liczba, ogrom, zalew, natłok, masa, mnóstwo, zatrzęsienie