Odpowiedzi

2009-11-30T17:21:24+01:00
By odkryc nowe lądy, nowe rośliny, by pozyskać nowe terytoria by pozyskać nowe lekarstwa, by odkryc to co jeszcze nie odkryli i zagarnąć to czego jeszcze nie zagarneli.
1 4 1
2009-11-30T17:23:17+01:00
W celu poznania nowych gatunków roślin bądź zwierząt .
Odkrycia nowych miejsc , zabytków . itp
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:16:28+01:00
Wyprawy badawcze są organizowane w celu poznania miejsca badanego. W zależności od rodzaju wyprawy badawczej, wykonuje się doświadczenia i testy w takim miejscu.
1 5 1