Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:26:52+01:00
Cechy trójkątów:
1)suma miar wszystkich kątów wewnętrznych wynosi 180 stopni
2)trójkąty mają trzy wysokości
3)wszystkie wysokości w trójkącie przecinają się w jednym punkcie
4)są trzy rodzaje trójkątów ostrokątny,rozwartokątny i prostokątny
5)trójkąt ma trzy boki
6)trójkąt jest figurą płaską
1 5 1
2009-11-30T17:30:50+01:00
-suma miar katów trójkata zawsze wynosi 180 stopni
-każdy bok trójkąta a długość mniejszą od sumy długośći dwóch pozostałych boków
-wzór na pole trójkąta P=ah/2
-wzór na pole i wyskość trójkąta równobocznego
h=a√3/2
P=a²√3/4