Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:28:14+01:00
Spartanin - dzielny wojownik
spartańskie warunki - ciężkie warunki
spartańskie wychowanie - surowe , rygorystyczne wychowanie
żyć po spartańsku - żyć w surowych warunkach
100 3 100
2009-11-30T17:29:23+01:00
Spartanin-człowiek prowadzący twardy i surowy tryb życia.
Każdy spartanin prowadzi twardy i surowy tryb życia.

spartanskie warunki-surowe warunki.
Każdy spartanin zna spartańskie warunki.

spartańskie wychowanie-surowe wychowanie.
Wychowanie spartańskie to system obowiązujący w Sparcie.

żyć po spartańsku-żyć w sposób surowy.
Każdy spartanin wie jak żyć po spartańsku.
175 4 175