Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-28T17:44:05+02:00
Plan wycieczki do Krakowa:
7.00 odjazd wyznaczonym autobusem do Krakowa.
11.00 planowany przyjazd na miejsce do motelu.
11.30 drugie śnadanie.
12.30. zwiedzanie Wawelu.
14.30 obiad.
15.30 teatr im. Juliusza Słowackiego- spektakl.
16.30 zwiedzanie Instytutu eskspertyz sądowych.
17.30 Barbakan.
18. 00 Brama Floriańska.
18.30 podwieczorek na rynku głownym.
19.00 Kosciół Mariacki.
20.00 Ratusz i Karkowskie Kopce.
21.30 odjazd spod motelu w kierunku powrotnym
24.00 planowany powrót
6 4 6
2009-05-28T17:45:00+02:00
8:30-wyjazd ze szkoły
9:00 dojazd do olsztyna i wymarsz na stare miasto
9:15 zwiedzanie sklepów
9:30 Pojscie na objad do "magdonaldu"
10:00 pojcie do multi kina na film "panda"
12:00 wejscie na basen
13:00 Wyjscie z basenu i pójscie na obiad
14:00 wyjazd do domu
5 2 5