Odpowiedzi

2009-11-30T17:33:16+01:00
Czas Past Perfect to czas przeszły dokonany, nazywa się go także czasem zaprzeszłym, gdyż opisuje czynność, która dokonała się zanim rozpoczęła się inna czynność przeszła.

Starczy? :)
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T17:33:33+01:00
Past perfect to czas przeszły, używamy gdy mówimy o czynności, która przez jakiś czas trwała w przeszłości
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:35:57+01:00
Past Perfect - czas przeszły dokonany. Opisuje czynność, która dokonała się zanim rozpoczęła się inna czynność przeszła.


Na przykład:

I had gone to Warsaw.
You had gone to Warsaw.
He had gone to Warsaw.
She had gone to Warsaw.
It had gone to Warsaw.

We had gone to Warsaw.
You had gone to Warsaw.
They had gone to Warsaw.


Przysłówki stosowane z czasem Past Perfect to:
always, only, ever, still, just, never
2 5 2