Odpowiedzi

2009-11-30T17:41:10+01:00
Mój stosunek do śmierci jest bardzo irytujące gdyż jest ona dla mnie czymś dobrym. bo gdyż po co człowiek ma żyć wiecznie i męczyć się ze stanem swojej choroby, gdy nasz czas jest nieokreślony bardziej ciekawsze i urozmaicone jest postępowanie naszych czynów wobec życia a jak byśmy żyli wiecznie to wszystko odkładali byśmy na później a tak to czas nas goni a nasze potrzeby są czymś wyjątkowym cieszą nas i mobilizują do dalszych czynów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:52:52+01:00
Śmierć jest niezbędnym elementem naszego życia. Jest nieuchronna, ale możemy ją odwlec co sprawia, że dbamy o siebie.Jeżeli nasze życie trwałoby wiecznie przytłoczyłby nas ciężar wstydu i poczucia wina za popełnione czyny. Śmierć osoby bliskiej uczy nas, że powinniśmy zawsze okazywać swoje uczucia, gdyż później może być za późno.
1 5 1