Odpowiedzi

2009-11-30T17:42:52+01:00
A+z+ a+z = 2a+ 2z
y+z+y+z=2y+2z
4+a+4+a= 8+2a
3x+2b = musisz podać wynik równania czyli ile wynoszą niewiadome
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:42:55+01:00
(a+z)(a+z)=a²+az+az+z²=a²+2az+z²
(y+z)+(y+z)=y+z+y+z=2y+2z
(4+a)+(4+a)=4+a+4+a=8+2a
(3x+2b)= ??
jeżeli do kwadratu to tak:
(3x+2b)²=(3x+2b)(3x+2b)=9²+6bx+6bx+4b²=9²12bx+4b²
2009-11-30T17:46:44+01:00
(a+z)(a+z)=2a+az+za+2z
(y+z)+(y+z)=2y+yz+zy+2z
(4+a)+(4+a)=8+4a+4a+2a=8+10a
(3x+2b)=3x+2b