Odpowiedzi

2009-11-30T17:40:53+01:00
1. Stój prosto
2. Podnieś ręce wysoko
3. Schyl się nisko
4. Pochyl się głęboko
10 2 10
2009-11-30T17:43:01+01:00
A więc stajemy wyprostowani ze złączonymi nogami po czym podnosimy ręce nad głowę i wykonujemy skłon nie uginając nóg w kolanach xD. Przy tym staramy się dotkąć dłońmi ziemię . (jeśli nie możecie tego wykonać możecie się określić mianem parality xD<żart> ) po chwili podnosimy się wysoko z wyciągniętymi z rękami wyciągniętymi nadgłowę.Powtarzamy to kilkanaście razy by stać kobietą gumą <lol>
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:44:10+01:00
Stań prosto i złącz obydwie nogi. Zrób głęboki wdech, unosząc wysoko ramiona w górę. Przy wydechu, zrób skłon w przód i zegnij się bardzo nisko aż do czubków twoich palców u stóp.

Nie użyłem słowa głęboko gdyż nie mogłem sobie skojarzyć ;d dlatego użyłem głęboki ale przecież w zadaniu nie pisze użyj wszystkich słów tylko użyj podanych przysłówków ;d
15 4 15