Odpowiedzi

2009-11-30T17:47:19+01:00
Może nie jest dobrze znany, ale jeżeli ktoś go posłucha od razu zaczyna być lepszym człowiekiem . Od razu widać , że to pieśń kościelna. Nie przepadam za tym gatunkiem muzyki , ale toleruje to , ponieważ to stara kościelna pieśń .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:47:32+01:00
Są to mieszane uczucia, ponieważ z jednej strony lubię słuchać muzyki nowoczesnej np. pop. Z drugiej strony utwory z chorału gregoriańskiego naprawdę mi się podobają. Towarzyszy mu duzo emocji, ktore są nieobecne w dzisiejszych piosenkach. Słychać, że ludzie musieli się dużo napracować aby stworzyć taką pieśń. W dzisiejszych czasach prawie wszystko robią za nas maszyny.

Mam nadzieję, że pomogłam :)
P.S. Sama mam teraz chorał i dostaje piątki więc myślę, że bęzie dobrze ;)
2009-11-30T17:48:47+01:00
Chorał gregoriański spodobał mi się. Był to jednogłosowy śpiew, który ewidentnie kojarzył mi się z pieśniami religijnymi. W końcu chorał gregoriański to śpiew liturgi kościoła rzymsko-katolickiego. Uważam, że warto czasem wysłuchać tego typu utworu, ponieważ tego nie słyszy się codziennie.