Odpowiedzi

2009-11-30T18:08:03+01:00
Pozytywne:
-rewolucje przemysłowe
-lepsze warunki życia
negatywne:
-wędrówki z wsi do miast w poszukiwaniu lepszego życia
-zmniejszenie zaludnienia w danym kraju
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:14:00+01:00
+
- napływ siły roboczej
- poznanie nowej kultury

_
- ludność danego kraju nie ma pracy, ponieważ pracodawcy bardziej opłaca się zatrudnić imigranta za mniejsze pieniądze
- problemy socjale (zapewnienie mieszkania, opieki zdrowtnej, szkół, nieokreślona sytuacja społeczno-prawna imigrantów) nasiliły konflikty społeczne