Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:50:55+01:00
X = 1
a)x(x+2)+1=(x+1)(x+1)
x(kwadrat) +2x +1= x(kwadrat) +1
1(kwadrat) + 2*1 + 1 = 1(kwadrat) +1
1 + 2 + 1 = 1 + 1
4= 2
równość nie jest prawdziwa

b)(x+5)(x+5)=(x-5)(x-5)+20x
x(kwadrat) + 24 = x(kwadrat) -5x - 5x + 25 + 20x
1(kwadrat) + 24 = 1(kwadrat) + 10*1 + 25
1 + 25 = 1 + 10 +25
26 = 36

równość nie jest prawdziwa
2 3 2
2009-11-30T17:51:27+01:00
A) 1(1+2)+1 = (1+1)(1+1)
1(3+1) =2X2
4=4
b)(1+5)(1+5)=(1-5)(1-5)+20X1
6x6 =-4x-4 +20
36=-16+20
36=4
1 5 1
2009-11-30T17:58:59+01:00
A) x=4

x(x+2) +1=(x+1)(x+1)
4(4+2)+1=(4+1)(4+1)
16+8+1=16+4+4+1
25=25

b)x=2
(x+5)(x+5)=(x-5)(x-5)+20x
(2+5)(2+5)=(2-5)(2-5)+20×2
2+10+10+25=4-10-10-25+40
47=-9

1 5 1