Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:49:43+01:00
Pierwsze przyjscie Chrystusa mialo na celu zbawienie ludzi, pokonanie smierci i otworzenie im drogi do Nieba. drugie bedzie zstapieniem Jezysa w pelnej chwale by dokonac Sadu Ostatecznego i przekazania wladzy Ojcu
1 5 1
2009-11-30T20:14:47+01:00
1. Zbawienie świata poprzez swoją śmierć na krzyżu

2. Sąd ostateczny, czyli aby rozsądzić nas z naszych uczynków.
1 5 1
2009-11-30T21:59:33+01:00
Pierwsze przyjście Chrystusa mialo cel zbawienia ludzkości przez smierć na krzyżu , czyli pokonanie grzechu . Drugie zas przyjście Chrystusa ma na celu rozsądzić nas z grzechów ,czyli Sąd ostateczny.
1 5 1