Cześć dostałem niedawno takie zadanie:

Przygotuj się do napisania opowiadania, które pokazywałoby skutki przemian Ebenezera Scrooge'a.

Chciałbym żebyście rozwiązali to zadanie natychmiast gdyż we wtorek(jutro) piszemy zaddanie klasowe w którym mamy zrobić opowiadanie na to zadanie powyżej.

2

Odpowiedzi

2009-11-30T17:48:24+01:00
Przeczytaj streszczenia i tam to wszystko jest
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:55:22+01:00
Mam zrobić przygotowanie do pisania pracy klasowej:
A więc trzeba zacząć od planu, tego co chce się napisać:
ma to być opowiadanie więc trzeba wypisać wydarzenia
1. Przyjścia duchów do Srooga ( przyczyny)
2. Pobudka w drugi świąteczny dzień
3. Inne spojrzenie na świat
4. Wysłanie ogromnego indyka do domu Tima, chłopca z którym zapoznał go duch i opłacenie jego leczenia
5. Podwyższenie stawki pracownikowi.
Radziłabym dodatkowe wplecenie jakiejś własnej fantazji, która byłaby osadzona w realiach książki.
Warto przeczytać jakieś krótkie porady pisania opowiadań, przypomnieć reguły ortograficzne. to chyba tyle.
4 3 4