Odpowiedzi

2009-11-30T17:49:59+01:00
Wspolne: władca, moneta ale bita oddzielna, elekcja, sejm, polityka zagraniczna
oddzielne:armia, skarb, urzędy centralne, sądownictwo
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:51:05+01:00
Co było wspólne a co oddzielne w Unii Lubelskiej?
WSPÓLNE:
-władca
-język
-1 sejm walny
-przymierza
-wojny
-jednakowe prawa dla szlachty
-waluta;
ODDZIELNE:
-urzędy
-skarb
wojsko
Też to miałam tylko ze ja to pisałam na lekcji pani dyktowała napewno jest dobrze:))
Pozdrawiam:D
2009-11-30T17:54:52+01:00
Wspólne:
-władca
-sejm walny
-polityka obronna i zagraniczna
-moneta
Odrębne:
-urzędy centralne, tytuły i dostojeństwa
-wojsko polskie i litewskie
-języki urzędowe (na Litwie język ruski)